.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام باند تبهكار "عنكبوت سياه" در مازندران
جانشين فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و انهدام اعضاي يك باند مخوف تبهكار تحت عنوان "عنكبوت سياه" در هفته جاري در اين استان خبر داد وگفت: رهبري اين باند را شخصي به نام "عبدالعلي" به عهده داشت.

 جانشين فرماندهي انتظامي مازندران از كشف و انهدام اعضاي يك باند مخوف تبهكار تحت عنوان "عنكبوت سياه" در هفته جاري در اين استان خبر داد وگفت:
رهبري اين باند را شخصي به نام "عبدالعلي" به عهده داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ "محمد حسن قبادي" گفت : اعضاي باند مذكور ‪ ۱۰‬نفر بودند و در اين استان بويژه در شهرستان تنكابن اقدام به‌آدم ربائي ، سرقت ، شرارت، درگيري و تهديد و ايجاد رعب و وحشت براي مردم مي كردند.

وي اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزي پليس مازندران ، اعم از آگاهي، پليس اطلاعات و امنيت عمومي و فرماندهي انتظامي تنكابن اعضاي باند شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه تمامي اعضاي اين باند دستگير شدند.

وي ادامه داد : اين گروه تبهكار كه با عنوان "عنكبوت سياه" در سطح تنكابن و غرب استان فعاليت مي‌كردند.

سرهنگ "قبادي" با تشريح نحوه شناسايي و دستگيري اعضاي اين باند بيان داشت : در هفته گذشته شخصي با مراجعه به كلانتري تنكابن اعلام كرد كه فردي به نام "عبدالعلي" با همدستانش اقدام به ربودن و گروگانگيري وي به مدت ‪۲۴‬ ساعت و ايجاد ضرب و شتم و سرقت به عنف و بريدن گوش او نمودند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در همين راستا با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقاتي گسترده پليسي و مراجعه به سوابق نامبرده پليس به اين نتيجه رسيد كه اين فرد بيش از ‪ ۱۵‬فقره سابقه كيفري در اين شهرستان داشته است.

وي گفت :با توجه به اطلاعات به دست آمده تيم ويژه عملياتي با همكاري پليس آگاهي استان و پليس اطلاعات و امنيت عمومي و فرماندهي انتظامي تنكابن تشكيل و نسبت به شناسائي محل اختفاي اين متهم و همدستانش آغاز شد .

وي افزود : پس از گذشت چند روز كار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي و شناسايي محل اختفاي رهبر اين باند با هماهنگي مقام قضايي دريك عمليات غافلگيرانه اين فرد شرور و همه اعضاي اين باند مخوف دستگير و هم اكنون در زندان به سر مي‌برند.

وي اضافه كرد: متهمين پس از دستگيري به چندين فقره سرقت خودرو در شهرهاي مختلف مازندران اعتراف كردند و در بازرسي از منازل آنان مقادير زيادي كالا شامل ‪ ۱۳۰‬ليتر مشروبات الكلي، ‪ ۱۳‬عدد قمه و يك تيغه شمشير ، سه دستگاه ماهواره، ‪ ۲۷۰‬عدد لوح فشرده مبتذل ، پنج دستگاه گوشي همراه ، پنج دستگاه دوربين عكاسي، دو دستگاه دوربين فيلمبرداري ، يك دستگاه سلاح شكاري غيرمجاز ، دو قبضه سلاح جنگي و ‪ ۲۹‬تير فشنگ سلاح جنگي بدست آمده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.